Vložil kra (bez ověření), 26. Srpen 2013 - 20:36

Pane Lake, to co píšete samozřejmě vím, zas tak hloupá nejsem. Ovšem ani ZoVB, ani naše stanovy nikde neuvádí, že uplatněná reklamace několika vlastníky bytů se má řešit na shromáždění, že ostatní vlastníci mají co mluvit do reklamace, kterou uplatnili tito vlastníci (koneční spotřebite) v souladu se s tím, co bylo uvedeno na vyúčtování, které zpracoval a jim odeslal smluvní správce (dle zák.372/2001 §7/2i). Reklamace se dle mého názoru uplatňuje podle obč.zákoníku § 107, jedná se o občansko-právní vztah, a proto nelze do toho zatahovat ostatní vlastníky a nechat je rozhodovat o tom, zda reklamaci uznat či neuznat. Svolávat kvůli tomu shromáždění a řešit to na fóru, výbor či správce (záleží na ujednání v mandátní smlouvě) má rozhodnout zda reklamaci uznává či neuznává , v tom případě odůvodnit proč ji zamítá. Nelze její odmítnutí postavit na skutečnosti, že hlasováním shromáždění nebyla reklamace uznána, přitom poměr pro a proti byl 65:35, což samozřejmě není tříčtvrtinová většina přítomných. To je můj názor a jen jsem si jej na tomto fóru chtěla potvrdit. Ale jinak díky za vyjádření.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.