Vložil Pivař (bez ověření), 3. Červen 2013 - 6:06

Pokud nedostanu za konzumaci řádný daňový doklad a obsluha bude chtít platit do klobouku, jsem oprávněn odejít. Pochopitelně až po výzvě, aby mi byl řádný daňový doklad vystaven. (Už jenom proto, že služby pohostinství jsou za určitých okolností daňově uznatelným výdajem. Vy jste nikdy neplatil v hospodě na fakturu?)

Pokud dostanu řádný předpis a řádné rozúčtování a vyúčtování (neplést oba pojmy) a shledám je důvěryhodnými, mohu se s tím spokojit a nic dalšího nepožadovat. Pokud tomu tak není, je na plně na místě diskutovaný postup. Přece nebudu každoročně hradit soud, aby rozhodl, že mi má být poskytnut řádný předpis a řádné rozúčtování a vyúčtování. To plyne ze zákona a já nemám povinnost bezplatně seznamovat správu domu s platnou právní úpravou.

Popsaný postup je problémem u některých automatů, které doklady jednoduše neposkytují a na tuto skutečnost kupujícího ani neupozorní předem.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.