Vložil Petr, 22. Květen 2013 - 16:30

Na Vašem místě bych zplnomocnil někoho pro jednání s výborem a správcem. Může se stát, že dojde k havárii vody (stoupačky) ve vašem bytě apod., či vás byt nad vámi vytopí.

Plánované revize se nejčastěji vyvěšují jako upozornění v domě, i když by měly (mohly) být uvedeny v zápisech.

Disponování se zápisem bývá ve stanovách. Nejčastěji vyvěšen nebo k dispozici u výboru. To myslím vzorové stanovy ale neřeší.

Pověřte někoho jednání s výborem, správou, revizákem plynu.

Stanovy jsou také k dispozici na krajském rejstříkovém soudu. Zdá se mně normální aby každý člen nějakého spolku (zahrádkáři, chovatelé) měl stanovy k dispozici. Ani to myslím vzorové stanovy neřeší. Ty např. hovoří o vlastnících bytu (účast na schůzích), nikoli zplnomocněných (my to ve stanovách máme). O tom se zde již také diskutovalo. Možná stačí, když plnou moc umožňuje Občanský zákoník.

Výbor se asi mstí za to, že se zřejmě nezúčastňujte schůzí. My dostáváme zápis do schránek a emailem.

Hradit podíl na tzv. fondu oprav, úklid, odvoz odpadu a byt nevyužívat je myslím škoda. Možná nechcete nebo nemáte čas zařídit pronájem bytu.

Ohledně revize by neměl výbor (správce) odmítnout předat kontakt na něj. Ten může fakturu vysvětlit. Sotva bude tvrdit, že revizi v bytě provedl. On ale nerozhoduje, jak to účetní rozúčtuje. Účetní možná ani neví, že revize ve vašem bytě nebyla. Kontakt na správní firmu (technik, účetní) byste měla mít, třeba z internetu pokud má webové stránky.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.