Vložil lake, 3. Květen 2013 - 14:58

Veroniko,
zkontrolujte spotřebu vody domu v řadě za předchozí roky. Pokud je podstatně vyšší od dřívějšího průměru, reklamujte fakturační vodoměr. Je vadný. Výbor na to měl přijít sám.

Pokud se spotřeba domu podstatně neliší od dřívějšího průměru, zkontrolujte součty náměrů bytových vodoměrů v řadě za předchozí roky. Soustřeďte se na procentní odchylku fakturovaného objemu od součtu bytových vodoměrů. Co Vám to to číslo říká?

Není-li zde žádná významná změna, zkontrolujte si bytový vodoměr způsobem podle http://www.portalsvj.cz/…studene-vody#…. Je-li vadný, reklamujte, ale nejdříve si zajistěte vícenásobné prokazatelné orientační přeměření na místě bez demontáže vodoměru.

Po demontáži při kontrole v metrologickém středisku se totiž většinou závada neopakuje. Jde vždy o částečné ucpání vtokové části před turbinkou – zúžení průtoku. Cizí těleso vypadne buď při demontáži, nebo před ověřením ve zkušebně je odstraněno technikem a vodoměr měří jako nový.

Jestliže chyba není ani v patním vodoměru, ani v bytovém, pak zbývá buď černý odběr, nebo zasekávající se splachovač WC.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.