Vložil Pavel, 15. Duben 2013 - 15:02

F:Je tedy potřeba zápis ze schůze dle zákona či bodu ve stanovách dávat všem majitelům byt.jednotek v našem SVJ?

P:Zda musíte předávat zápis v písemné podobě všem byste měli mít ve stanovách. Jinak Vám to žádný předpis neukládá.

F:A pokud ano,do kdy ?

P:Odpověď může být zase jen ve stanovách případně v usnesení shromáždění. Zde odpověď nenajdete. :-))

F:Ohledně peněz za zálohy na opravy domu (fond oprav) správní režie či výplatu statutárům-jak často dáváte soupis třeba na nástěnku? 1× za 3 měsíce nebo jen jednou za rok?

P:Viz Vaše stanovy.

F:Jak je to prosím u Vás a jak se to hlavně dělat opravdu má.

P:Dělat se to má podle stanov. U nás to děláme i nad rámec stanov tak, že

a)zápisy ze shromáždění a výboru zasíláme těm, kdo předali emailové adresy. Pro ostatní jsou zápisy vyvěšovány do vývěsek v jednotlivých vchodech. Dále jsou materiály uloženy u pověřeného člena výboru, který má 1× týdně „úřední hodiny“.

b)hospodaření probíráme 1× za Q na výboru, je součástí zápisu z výboru a tak putuje emailem a na nástěnku. Čím více údajů poskytnete členům, tím méně Vás budou „obtěžovat“ dotazy. I když i u nás máme samozřejmě výjimky. :-))

Hezký den!

Pavel

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.