Děkuji za dosud uvedené odpovědi. Jinak tedy doplním můj dotaz.Dodavatel,jinak servisman našeho výtahu,zběžně informoval býv.člena výboru o nutnosti výměny nosného lana u výtahu.Předs.SVJ nic nevěděl.Na tohoto předsedu SVJ býv.čl.výboru odkazoval servismana s touto informací.Nikdo z mechaniků nikomu nic nedokladoval,tedy neukázal konkrétní provedenou opravu. Nebyla provedena ani jak jsem dodatečně zjistil,revizní zpráva, která má být údajně provedena. Dodavatel neměl ani nikomu dokladovat atestaci nosných lan, kde by měla být údajně uvedena kvalita,tedy předpoklad trvanlivosti,kdy se zde má údajně uvádět min.100 tis.cyklů v tahu,tedy pojezd,zastávka,pojezd,zastávka atd.tedy cykly. Takto mně to bylo v současné době i sděleno.Zda je to vše pravda,nevím a ani neznám.Proto z pohledu neznalosti se zde obracím na Vás,kteří s tímto případem se již setkali a mohli by eventuelně poraditjak postupovat.O těch penězích,je zde skutečnost,že výměna lan byla provedena a následně dodavatel požaduje cca 11.500,–Kč,vč.DPH.Jde o to, že s nikým tyto náklady nekonzultoval. Tak toť vše. Děkuji za pochopení. J.Suchánek.
Poslední komentáře