Vložil ik (bez ověření), 21. Únor 2014 - 20:18

Pane Lake mám na Vás dotaz. Z § 8 plyne, že poskytovatel služeb (tzn. zřejmě výbor SVJ) nejpozději do 5 měsíců po skončení zúčtovacího období doloží vlastníkovi na jeho žádost podklady k vyúčtování např. fakturaci za topnou sezonu r. 2013.Řekněme že své vyúčtování obdržím v polovině dubna a mám 21 dní na případnou reklamaci. I když by vlastník požádal ihned v lednu o předložení fakturace ze kterých se vyúčtování provádělo, výbor si dá načas a fakturaci předloží v nejzašším možném termínu, tj. na konci května, tak je prošvihnutá doba pro uplatnění reklamace. A jak si tedy provést kontrolu vyúčtování před stanoveným termínem určeném ve vyúčtování , který vlastník obdrží v polovině dubna. To nelze. Nebo se pletu?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.