Neoprávněné vyplacení náhrad

Vložil Anonymous, 30. Červenec 2009 - 11:49 ::

Zdravím, mám takový spíše právní problém. V našem domě jsme provedli výměnu oken. Oprava byla financována z fondu oprav spolecne s bankovním uverem. Nekteri vlastnici si jiz okna vymenili drive a bude jim tedy poskytnuta financni nahrada. Problem je ale u tech vlastniku, kteri si jiz byt s vymenenymi okny koupili. Logicky by na penize nemeli mit narok, ale jejich argument je ten, ze okna zaplatili ve forme vyssi ceny bytu. Nemáte někdo zkusenost s touto situaci? Dík Marek

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Anonymou (bez ověření), 30. Červenec 2009 - 15:55

    Už to tu bylo milionkrát. Na náhrady nemá nárok v základu NIKDO. Pokud vyplácíte náhrady nejspíš jste si to schválili. No a potom postupujte podle toho co jste schválili, na to se neptejte ostatních.

    P.L.

    Vložil Marek (bez ověření), 31. Červenec 2009 - 12:28

    Máte patrně problémy se čtením. Nediskutuji, zda nahrady ano ci ne. Ptam se konkretni pripad pri vyplaceni penez. Tento případ rozhodně není jen o tom, zda si neco odhlasujeme nebo ne. Pokud tedy k tematu nic nemate, pak neobtezujte hloupym placanim

    Vložil Anonymou (bez ověření), 31. Červenec 2009 - 15:51

    Tak znovu pro méně chápavé a znalé. Na náhrady nemá nárok NIKDO pokud se to neschválilo. A pokud si konkrétní společenství NĚCO schválí tak jak k tomu může někdo něco radit? Především si to chce přečíst zápis ze schůze co se schválilo a podle toho postupovat. V případě náhrad je úplně jedno jak to dělají jinde. Co je na tom tak těžkého pochopit?

    P.L.

    Vložil Anonymous, 31. Červenec 2009 - 21:05

    Jasně, to jsem nedodala, že taky to musí vlastníci schválit. A je jedno, jestli jeden barák to schválí a jiný barák ne. Vždy záleží na tom, co si vlastníci schválí. Lenka

    Vložil Anonymous, 31. Červenec 2009 - 13:45

    Marku tak to zklusím já. Předpokládám, že jste SVJ. U nás to probíhalo tak. Všichni poctivě platili do fondu údržby. Takže pochopitelně dostali náhradu (teda Ti, kteří si okna měnili dřív) ve výši, co stála okna společenství. V případě změny majitele, tak předpokládám, že ten předchozí majitel taky platil a tak si myslím, že nejen závazky,ale i práva na něj přecházejí. Prostě ta jednotka platila do fondu a je jedno, jestli Jarda nebo Pavel. Nemusím mít pravdu, ale myslím si to tak. Lenka

    Vložil Tomáš Dimmer (bez ověření), 31. Červenec 2009 - 14:48

    Naše SVJ zatím komplet výměnu oken neplánuje (vlastníci si je mění sami), ale jinak mám stejný názor jako Lenka – přijde mi to logické. Je totiž stejné, když nový vlastník koupí byt s novými okny řekněme za 1.100.000 Kč nebo se starými okny za 1.000.000 Kč a 100.000 Kč dá za nová okna. Tomáš

    Vložil . (bez ověření), 1. Srpen 2009 - 11:17

    Jenže vlastník nekupuje byt s okny, ale byt a podíl na společných částech domu.

    Vložil Anonymous, 1. Srpen 2009 - 12:31

    Ale to je přece jedno. Podle podílů platí současný, platil minulý a bude platit budoucívlastník. Takže ta daná bytová jednotka na to má nárok.Lenka

    Vložil . (bez ověření), 1. Srpen 2009 - 12:52

    Ano, na společné části se přispívá v poměru spoluvlastnických podílů, to jistě ano. Ale debata je o něčem trochu jiném.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".