Banky obtěžují

Vložil Anonymous, 5. Březen 2024 - 16:47 ::

Banky obtěžují. Zneužívají toho, že je velmi obtížné a drahé obejít se bez jejich služeb.

Fio posílá nesmyslné množství nesmyslných e-mailů o tom, že jednostranně změnili své obchodní podmínky. Moneta posílá množství nesmyslných SMSek, na které není možné odpovědět. Spořitelna bezdůvodně telefonuje.

Příklady bezdůvodného kontaktování: „Tady … , už jste dlouho nebyla na pobočce, chci se jenom zeptat, zda je všechno v pořádku.“ „Do Vašeho internetového bankovnictví jsme vložili důležitou informaci.“ Jednak tu informaci mohou rovnou připojit, aspoň stručně (což nedělají), jednak informace nebývá důležitá a jednak ji po nějaké době smažou, takže se k adresátovi vůbec nemusí dostat. Fikce doručením do internetového bankovnictví není nikde v právím předpise zakotvena (je ve smlouvě, kterou není možné v tomto ohledu změnit).

Pochopitelně mám všude nesouhlas s nabízením služeb a bezdůvdoným oslovováním jakýmkoli kanálem.

  • banka

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.