Rozúčtování nákladů na služby pří provádění svépomocí.

Vložil Předseda328 (bez ověření), 1. Březen 2012 - 19:36 ::

Dobrý den jsme společenství vlastníků a problém spočívá v tom, že jsme bytovka se šesti byty v osobním vlastnictví a k nim náleží zahrada (cca 1500m2). Jeden spoluvlastník se z bytu odstěhoval a jeho byt je prázdný. Zaslal mi dopis ve kterém mě informuje, že se odstěhoval a abych to vzal v úvahu při plánování služeb (úklid společných prostor a sekání trávy). Úklid a sekání trávy si zajišťujeme svépomocí. Ostatním spoluvlástníkům se nelíbí, že by museli sekat za něj. Tak jsem mu napsal, že je stále majitelem bytu a, že má povinnost se o společné části starat i, když zde nebydlí. Dostal jsem odpověď, že si myslel, že se sekání rozloží na ostatní spolumajitelé, ale pokud né, tak ,že je obecně povinnost posekat trávu 2× do roka a tím pádem při počtu šesti bytů na něj vyjde sekání jednou za tři roky a to, že je schopen si zajistit. Samozřejmě že si trávu sekáme častěji a tato odpověď ostatní spoluvlastníky velice rozhořčila.
Proto prosím zda by mi mohl někdo poradit, jak v takovém případě dále postupovat.
Když jsem prohledal internet tak jsem nenašel žádnou radu, která by to řešila, když si sekáme svépomocí. Zda se dá nějak danému spoluvlastníkovi tyto služby naúčtovat, jak to můžeme odhlasovat a jestli má nárok být vyjmutý z úklidu společných prostor, nebo se to vyřeší, pouze pokud si na dané služby najmeme firmu (což by se nám hodně prodražilo).

Děkuji za pomoc

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.