Vložil lolek (bez ověření), 27. Říjen 2011 - 2:49
  • cit.„…Nikdo se mi ale na tuto reklamaci neozval a nyní po roce posílají upomínku…“
    • Tvrdíte, že cit.„proto jsem poslala reklamaci tohoto vyúčtování“ – prokazatelně jinak se tím ČOI nebude zabývat
    • Tvrdíte, že se Vám nikdo neozval, proto podejte stížnost na ČOI poukažte, že dodavatel služeb nesplnil svou povinnost dle §19/3 zák.634/1992. ČOI provede šetření. Pokud zjistí, že dodavatel nebude moci doložit že splnil co ukládá §19/3 bude s ním zahájeno správní řízení a nepochybně dostane sankci.

  • cit.(Lake)„…vzni­klo právo na vrácení všech zaplacených záloh…“
    • bohužel výše uvedené je VŠE v čem vám pomůže ČOI – tedy pouze sankčně donutí rozúčtovatele k zaslání „zamítnutí Vaší reklamace“ – a tím JI VYŘÍDÍ
    • právo na vrácení záloh plyne z ustanovení §19/3 „…Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit…
      ovšem domoci se jej musíte občanskoprávním sporem.
      • soud 1.ho stupně by možná dovodil, že nevyúčtování zaplacených záloh není tak podstatné jako účel za jakým byly zálohy placeny a proto by nemusel nárok přiznat… odvolání…dovo­lání… fuj
      • vymáhat zálohy nazpět ale nemusíte: jste ve výhodě, protože máte nedoplatek. Upomínku odmítněte jako lichou a nechte na dužstvu jak s k problému postaví. Pokud máte jistotu, že Vyúčtování zaplacených záloh není správné – počkejte na jejich reakci.

  • cit.„…Jsem povinna tuto upomínku zaplatit…“

lolek

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.