Vložil MartinII, 17. Říjen 2011 - 8:30

Nečetl jsem podrobně všechny odpovědi, ale schází mně tu informace tazatele, jakým způsobem jsou vyúčtovávány zálohy správy. Z něho by mělo být patrné, za co se „utrácelo“ v členění, jak vlastníci požafují aby mohli kvalifikovaně odsouhlasit hospodaření. Je to problém obsahu vyúčtování záloh správy, ke ketrému se oficiálně nechce tvůrce stanov vyjádřit.

Připomínám tazateli, že do „hospodaření s finančními prostředky poskytovanými členy na úhradu správu domu a pozemku“ patří také sledování dluhů na službách a zálohách správy.

Důležité je, co má tazatel ve stanovách.

  • – – – – –

Vzorové stanovy

Čl. V – Zajišťování správy domu

  1. povinnost správce předložit 1× ročně zprávu o činnosti, o finančním hospodaření, stavu finančních prostředků každého vlastníka jednotky

Čl. VII Shromáždění

(3) Do výlučné působnosti shromáždění náleží rozhodování o

  1. schválení účetní závěrky, předložené spolu se zprávou o hospodaření a správě domu;

Čl. XIV – Práva a povinnosti člena

  1. nahlížet do sjednaných smluv a do podkladů, z nichž vychází určení výše jeho povinnosti podílet se na nákladech správy domu

Čl. XVI – Hospodaření a nakládání s majetkem

(1) Společenství hospodaří s finančními prostředky poskytovanými členy na úhradu příspěvků na správu domu a pozemku,

(3) Zprávu o použití a stavu příspěvků na správu domu a pozemku předkládá výbor ke schválení shromáždění spolu se zprávou o hospodaření s návrhem na schválení účetní závěrky.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.