Jak reklamovat nefunkční TP na společné STA

Vložil kosta (bez ověření), 12. Duben 2011 - 16:21 ::

Dobrý den,

Chci se informovat jsem obyčejný majitel bytu, ve kterém máme STA (satelit a DVB-T) od podzimu roku 2010, no a co se nestalo, v zimě nám přestali jet 2 TRansportery na /STA/ společném satelitu a to ty,které vysílají HD kanály. Já jak jsem zjistil jsem asi jediný, který si připlácí za tyto programy u nás v domě.Proto když jsem urgoval (urguji stále firmu) co to zprovoznila,tak ta nereaguje na emaily,telefonaty nic. Když jsem to chtěl řešit z domovníky(náš dům má 3 vchody a v každém vchodě je jeden domovník)tak se přeposílají jeden za druhým, druhý za třetím,atd… Prostě to nechtěji řešit. Proto bych se rád informoval jak mohu já postupovat. Při reklamaci, aby to přišli opravit? Děkuji za odpovědi

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.