vyúčtování

Vložil Anonymous, 15. Listopad 2010 - 10:10 ::

Dobrý den,máme byt v osobním vlastnictví v SVJ.Zajímalo by mě,co všechno má být předmětem vyúčtování. Chápu SV,TUV,otop,el­.společných prostor.Má být vyúčtován i odpad,poplatek za správu,pojištění baráku nebo třeba fond oprav?Tyto všechny položky jsou uvedeny na měsíčním předpise,jako pevné a zálohové platby. My ve vyúčtování máme vyúčtované zálohové platby a pevné jsou uvedeny v roční závěrce na rozvaze a výsledovce,sousedi ve vedlejším domě mají vyúčtované všechny platby(jiný správce).Když jsem se ptala našeho předsedy proč u nás je to takhle a u nich jinak,řekl, že každý si to dělá podle sebe. Je někde přesně stanoveno, co má být předmětem vyúčtování? V našich stanovách je že se vyúčtovávají zálohy na úhradu za služby, ale není specifikováno co přesně. Díky za odpověď.Jana Němcová

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.