Vložil Steve (bez ověření), 14. Leden 2010 - 9:43

Podle mého názoru i neobývaný byt určitou měrou zasahuje do fungování celého domu. Co se týká odběru elektřiny, tak se jistě během roku v domě pohybují osoby provádějící různé revize, popř. i opravy. K tomu mohou využívat odběr elektřiny ve společných prostorách. Nehledě na to, že i stavební norma vyžaduje mít elektřinu v domě zavedenou a pak je nutné uhradit minimálně pronájem elektrohodin na odběrném místě. U výtahu to může být obdobné (již jen třeba proto, že za vyší osobou může jet „kdosi“ výtahem, tedy není zas tak úplně pravdou, že vytah nevyužíváte). V neposlední řadě to může platit i o úklidu na chodbách. Mé zkušenosti jsou takové, že pro tyto případy (kdy byt dlouhodobě nikdo neobývá) jsme si stanovili procentně „základní“ a „spotřební“ složku ceny. Např. u elektřiny je to 40/60, u úklidu 10/90. Spotřební složka je pak dále upravována podle počtu osob v bytě. Tento systém se nám osvědčil a nejsou s tím žádné problémy.Steve

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.