Vložil XYZ (bez ověření), 25. Říjen 2015 - 9:42

V půlce srpna jsme si objednali okna od Vekry na pražské pobočce. Paní byla velmi milá, uměla poradit, takže jsme se pro tuto firmu rozhodli bez přemýšlení. Objednali jsme si klasická plastová okna a vybrali folii. Tady ovšem nastal problém, po výběru první varianty nám paní zavolala za týden, že folie neni možná. Vybrali jsme si tedy jinou a opět za x dní informace, že ani tato neni možná. Třetí varianta už díkybohu šla. Tím se vše protáhlo o měsíc, ale zůstávali jsme v klidu. Po podepsání smlouvy nám bylo řečeno, že okna budou v druhé půlce října, možná dříve. Několikrát jsme se snažili kontaktovat Vekru, aby nám podali info, jestli vědí, kdy okna budou, abychom si domluvili řemesliníky. Telefon nám zvedla paní Pýchová vždy až zhruba po týdnu a neustále se vymlouvala, že máme nestandardní zakázku (nesmysl). 5 dní před oficiálním dodání oken jsme se dozvěděli, že je od začátku jasné, že okna budou až na konci listopadu. Zkomplikovalo nám to nejen stěhování, ale musíme znovu oslovit řemeslínky, kteří byli domluvení na termín podle smlouvy. Vekra neustále lhala a nikdo nebyl schopný, říci nám pravdu. Poté, co jsme zjistili oficiální termín dodání, komunikovali s námi arogantně. Takže čekáme, jestli nám okna dodají alespoň koncem listopadu. Za nás tedy – Vekru už nikdy více.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.