Vložil MMp23 (bez ověření), 16. Říjen 2022 - 12:40

Nejde mi ani tak o formální proces schvalování účetní závěrky (UZ), ale o "ideální" informace od SVJ směrem k vlastníkům.

* Standardní závěrka neobsahuje detail potřebný ke kontrole.
* U nás bych chtěl nastavit vhodné reporty, které by SVJ zaslalo členům před schválením UZ.

Zde bych se chtěl se inspirovat, jak to dělají jiná SVJ. Není to jen o reportech, ale i o vnitřních předpisech/směrnicích upravující účetnictví.

Jak to děláte u Vás?
- Posíláte jen UZ, ke schválení nebo posíláte i detailnější reporty, které však nejsou součástí UZ?
- Máte schválený vnitřních předpis/směrnici, které toto upravuje?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.