Vložil Justitianus, 16. Červen 2022 - 7:54

Macegriffin zde napsal totální nesmysly. Nerozumí co je reklamace vady fakturačního (předávacího) vodoměru.

Přezkoušením patního (fakturačního) vodoměru se zjistí odchylka od hodnot které platí pro schválený typ vodoměru podle typového listu. Mokroběžný vodoměr s deklarovanou odchylkou do 2% se považuje za vyhovující, pokud chyba v běžném provozu nepřekročí dvojnásobek „přípustné odchylky“, tedy 4%. Vodoměr který vykáže vyšší odchylku (mimo přípustné pásmo) je považován z metrologického hlediska za vadný.

Důsledkem je, že reklamace bude uznána, a dodavatel vody přepočítá náklad za uplynulé fakturační období.

To nemá vůbec nic společného s nějakými čísílky 17% či 20%.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.