Vložil Jan Kala, 27. Březen 2022 - 9:20

Položená otázka „Komu ku prospěchu?“ je pravidelný odečet dejme tomu měsíčně? Je vždy a vždy bude ku prospěchu spotřebitele! Vrátím se do doby kdy se platila spotřeba vody v bytových domech měsíčním paušálem dle počtu bydlících v BJ. Podobně probíhalo vyúčtování tepla pokud bylo prováděno dálkovým rozvodem tepla po městě. Skutečností byly přetopeny byty protože nešly některé radiátory zavřít, koupání v plné vaně vody atd. V okamžiku kdy se dosadili měřící přístroje na potrubí teplé a studené vody , na jednotlivé radiátory? (Od té doby si provádím osobní MĚSÍČNÍ odečet spotřeby VŠECH komodit instalovaných v bytě. Je to prosím více než 30 let.!!!) v tomto okamžiku věřte nebo nevěřte všichni začali najednou šetřit, Šetřit tak, že např. spotřeba vody v městských domácnostech klesla tak, že čističky odpadních vod neměli co čistit!!! To je sice nežádoucí jev ale chtěl jsem tím říci že MĚSÍČNÍ ODEČTY spotřeby energií a vody A NÁSLEDNÉ ANALÝZY PRO JEDNOTLIVÉ BYTY VEDOU K ÚSPOŘE ZEJMÉNA SPOTŘEBITELŮ. Dodavatelům je to fuk a tržní chování je takové „Čím víc dodám, tím víc utržím peněz“. Pokud tomu někdo neporozuměl, tak se omluvám … „Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí“

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.