Jak budete řešit shromáždění v době pandemie

Vložil alishka, 18. Duben 2021 - 15:35 ::

Zajímá mě, jak letos řešíte shromáždění vlastníků? Dle zákona by mělo proběhnout jednou ročně, pokud si dobře vybavuji. My se vždy scházeli ve vstupní chodbě v suterénu bytu, kde je ale fakt málo místa a v této době se nám nechce být hlava na hlavě a riskovat nakažení covidem.

Uvažovali jsme nad videokonferencí, ale opět – ne všichni vlastníci mají internet a počítač (máme tu hodně důchodců, kteří třeba počítač mají, ale moc s ním neumí). Napadlo nás sepsat hlášení o hospodaření, novinkách a rozpočtu na příští rok, rozposlat to emaily a do schránek a dát čas na připomínkování a pak hlasovat per rollam. Ale nevím, zda tím něco neporušíme..? Nechám se inspirovat ostatními.

Dodám, že nejsem ve výboru, ale pomáhám jedné člence z něj, tak rozposílám informace vlastníkům a podobně…

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.