Vložil pn 16.1. (bez ověření), 17. Leden 2021 - 0:28

Zdravím,

TN a ik mají oba pravdu.

Navíc jaký stav a „atmosféra“ je ve Vašem SVJ, a tedy možnosti zjistíte stějně až po kontaktování vlastníků. Kolik z nich Vám odpoví a jak odpoví. Z toho už bude možné částečně usoudit jací jsou vlastníci. Pokud zvládáte alespoň uživatelsky ovládat informační systémy pro hromadnou komunikaci a také správu značně Vám tato dovednost ulehčí práci. Ale jak psali již přede mnou, práce ve výboru bude mnohem více.

Po zkušenostech ve výboru na všech pozicích, bych funkci v domě s 240ti byty vzal, ale jen pokud bych měl časově nenáročnou práci nebo žádnou, tedy dostatek času. Plus ve výboru znalé a spolehlivé kolegy na stejné vlně. A pokud by funkce člena výboru byla náležitě finančně ohodnocena.

Za kolik? Zjednodušeně lze napsat, že za zhruba tolik, kolik chtějí správcovské firmy za takovou funkci ve výboru.

Člen výboru má zodpovědnost, v právní rovině zodpovídá za řadu rozhodnutí, podepisuje apod. Je to na delší debata, tady na fóru byla diskuze na téma co musí člen výboru znát a za co zodpovídá několikrát vedena.

Správcovské firmy dnes často schůze nesvolávají, protože je to pro ně pohodlnější. Přeci jenom čelit tváří v tvář třeba skupině nespokojených vlastníků je složitější než odpovídat jen v prohlášeních /často nic neříkajících/, email zprávách. Znám řadu případů kdy správcovská firma, dokonce externí předseda již několik let schůzi nesvolal (Praha). Většina vlastníků mu nenapsala, že schůzi vyžaduje, tzn. správce si přeci nebude přidělávat práci se schůzí…

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.