Vložil salve, 25. Květen 2020 - 22:57

Předseda má v příkazní smlouvě uvedený odstavec o archivaci dokumentů u ext. správce. Neskladuje je tedy doma. Ve stanovách pak je bod, že místo nahlížení určuje člen výboru. Pokud jde tedy např. o účetní doklad, vysvětlí vám to správce asi odborněji a pokud je k tomu potřeba jiný doklad, má ho k dispozici.

Z praxe v našem SVJ

Např. nahlížení do dokladu, který měl být součástí podkladů pro shromáždění bylo vyřízeno za 4 měsíce na dobu, kdy jsem byl v zahraničí. A to má předseda k dispozici vlastní kopii.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.