Vložil mám Dotaz (bez ověření), 31. Květen 2019 - 20:28

Co znamená lhůta „pořádková“ ?

Když příjemce služeb nevznese námitky do 30-dnů a vznese je až za 60-dnů, tak se jeho reklamací SVJ musí zabývat ale vyúčtujeme mu 30× 50 Kč?


Pokud o podklady (§8/2) za z let před 2018 požádám nyní, musím je dostat ASAP anebo v jaké lhůtě? …resp. od jaké lhůty by již bylo nutné vyhrožovat a pak aplikoavat §13/1 zák. 67/2013?

…tedy podle mne by je měl mít po termínu 30.5. poskytovatel mít připraveny k předání OKAMŽITĚ a to ze všech předchozích let …2018.2017.2016­.2015.2014. Je to tak, že?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.