Vložil Misme, 31. Květen 2018 - 8:31

Ptáte se, zda musí reagovat kontrolní komise na písemnou stížnost vlastníka. Odpověď na tuto otázku vám nikdo z mých předřečníků nepodal. Moje stanovisko je, že přinejmenším z důvodů etických (a s přihlédnutím k pověření kontrolní komise) rozhodně ano. Ty další důvody vám doporučím hledat ve stanovách vašeho SVJ. Byla-li komise zřízena, stanovy musí upravovat její pravomoce, kompetence… (ve stanovách lze určit např. i lhůty pro odpověď na námitku člena).

Můj osobní názor je, že kontrolní komise jsou v bytových společenstvích s pravděpodobností 99,99999 % nefunkční, s ohledem na „šíři záběru“ bytové politiky do odborných oblastí nemohou být pro členy korporace dostatečnou garancí a jsou proto jen balastem, který vytváří korporaci jen zbytečný náklad. Kontrolní činnost by měla být umožněna všem členům společenství, dnes tomu nebrání ani tak dostupné technické možnosti, jako převážně osobní vlastnosti těch, kteří se rozhodli vzít vládu „do svých rukou“, což váš příběh potvrzuje.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.