Vložil Dvořák (bez ověření), 21. Leden 2018 - 13:05

Budete potřebovat 2 věci. Něco na vedení účetnictví a něco na evidenci předpisů a plateb a následné vyúčtování.

Ani MoneyS3 ani Excelové tabulky paní Klainové neumí oboje. Vždy tedy dojde na kombinaci s nějakým dalším nástrojem, což bude pro tento počet jednotek asi Excel. Ale můžete zkusit i SBN. Pro tak malé počty jednotek by to mohla být i verze zdarma (neznám přesně aktuální licenční podmínky).

Tabulky paní Klainové Vám mohou hodně pomoci, ale není to účetní software. To je na jednu stranu výhoda (je to jednodušší), na druhou stranu nevýhoda (účetní software za Vás řadu věcí hlídá, dělá automaticky, je aktualizovaný a v souladu s aktuálními zákony, obsahuje i moduly na mzdy, umí komunikovat s datovou schránkou, posílat různé přehledy na sociálku atd.).

Já pracuji s MoneyS3 a mohu ho proto doporučit. Na první pohled trošku složité, ale když se v něm naučíte pracovat, půjde Vám to rychle a jednoduše (tak je to se vším).

Na školení se budete potřebovat vzdělat jak v účetnictví SVJ, tak v MoneyS3. Ideální je najít někoho, kdo by Vám toto přesně uměl udělat. Jen zaškolení do MoneyS3 nemá smysl. Pokud byste se rozhodla jít cestou MoneyS3 a potřebovala pomoci, dejte vědět. Myslím, že i zde na portále je tu několik takových uživatelů.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.