Vložil vlastník2 (bez ověření), 28. Listopad 2017 - 17:26

No v každé své (jeho) jednotce přece jednou. Zdá se mi, že problém bude v pochopení pojmu. Vlastník jednotky přijímá služby ve své jednotce (dejme tomu č. 5) jednou a ty se mu vyúčtují podle schválených kriterií. Tedy se mu tam vyúčtují náklady na spotřebu vody, tepla, výtahů, úklidu a já nevím jaké ještě služby přijímá. Platil zálohy, má na služby náklady a ty se mu vyúčtují. Porovná se záloha a náklad a výsledkem bude buď přeplatek nebo nedoplatek. Kolikrát byste mu ty služby chtěla účtovat? Každému se služby za rok účtují pouze jednou.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.