Vložil janica, 3. Srpen 2017 - 21:46

Pochopila jsem to tak, že oskenujete faktury, účtenky, doklad o výběru z bankomatu, bankovní výpis a zašlete asi měsíčně vlastníkům na mail? Nedovedu si představit, jak pošlu informaci vlastníkům, když platíme měsíčně zálohové faktury za teplo a elektřinu. Máme sice rozpis záloh, co přijde na 1 rok. Jestli posíláte faktury, tak i s přílohami? My jsme např. jednu fakturu měli s 20 stránkami příloh, když jsme zateplovali a dělali velké opravy v domě. V našem SVJ uděláme jen tabulkový přehled 1× ročně, za co vše se zaplatilo. To zasíláme na mail a dostávají to vlastníci do schránky, protože řada z nich nemá mail. My si děláme správu taky sami, ale účetnictví nám dělá SBD. Účetní si kontroluji, dává nám měsíčně takový Přehled po účtech a dokladech.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.