Vložil tep (bez ověření), 27. Červenec 2017 - 17:20

Vidím, že máte jasnou představu o tom, co požadujete po mandátní firmě. Na Vašem místě bych bral firmu která je blízko, která má potřebný SW pro vedení evidencí – většinou stačí Excel s prezentací na webu a program pro vedení podvojného účetnictví. Poptal bych se v sousedních domech kdo pro ně pracuje a pak bych jednal s případným mandatářem, za kolik by pracoval pro vaše SVJ. To, co firma nedělá dobře, bych dal do mandátní smlouvy, aby to firma musela dělat dle vašich požadavků. Tím rozšíříte obzor pracovníků správcovské firmy – doškolíte si je ke svému obrazu. Obsluhu elektronického bankovnictví si přece dělá SVJ samo – tam máme nastaveno dodavatelům tepla, vody a elektřiny povolení k inkasu z účtu SVJ a u ostatních faktur už jde většinou jen o malé částky (dům je po revitalizaci) a většinou dostáváme faktury v elektronické formě – papírových faktur už máme minimum. Mandatáři posíláme elektronické výpisy z účtů SVJ – papíry po bance nepožadujeme. U mandatáře si též musíte zpočátku ohlídat nastavení všech procesů, které pro vás mandatář dělá a pak už jeho činnost jen kontrolujete. Největší částku platíme za teplo, a proto máme k dispozici v Excelu sešity pro rozúčtování nákladů na teplo, teplou vodu i kontrolní rozúčtování nákladů na teplo pro jednotlivé byty.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.