Vložil asi tak (bez ověření), 6. Leden 2017 - 10:54

Netuším, na co si chce dotyčný stěžovat, tak si budu vymýšlet. Např. si chce stěžovat na to, že se nedostatečně uklízí. Shromáždění má právo i povinnost odhlasovat opatření, vyřešit úklid. Takže se to neřeší stížností, ale návrhem na změnu, překládá jí dotyčný vlastník – náš stěžovatel.
Další příklad: výbor, předseda pracuje podle stěžovatele špatně. Tento podnět se má projednat na shromáždění a shromáždění to řeší (nebo neřeší, když uzná za vhodné, že to řešit nebude). Stěžovat si může dotyčný leda tak sám na sebe, že nepřišel s návrhem jak problém řešit. Nemusíte se mnou souhlasit, já vám své názory na řešení problémů v svj nijak nevnucuji. Můžu si pouze vymýšlet, co to může být za stížnost.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.