Vložil Vlastiks, 3. Leden 2017 - 13:30

Výbor nalezl řešení. Namísto úhrady toneru hodlá hradit stejnou částku jako DPP za tisk po dobu 34 hodin, částku dokonce posvětil prohlasováním souhlasu na Shromáždění.

Výbor bohužel neuvedl (ač byl o to požádán) počet výtisků pro srovnání s nabídkou externích služeb.

Z uvedeného však vyplývá, že po dobu tisku 34 hodin tisku v období od 15.4.2016 do 15.12.2016, bylo (při době tisku 1 ks A4 např. po dobu jedné minuty) provedeno celkem 2040 ks výtisků A4, což představuje 255 výtisků/měs.

Jedná se se tak o poměrně slušný balík papírů, a rád bych je viděl. Dosud se mi to nepodařilo.

Vzhledem k tomu, že původní úhrada toneru však byla již provedena dne 31.3.2016, (a zrušena až po mé výhradě dne 21.11.2016) jde tak současně o duplicitní úhradu téhož pomocí DPP.

Jde o evidentní snahu získat „slíbených“ 1437 Kč i za cenu rozmazat již existující máslo na hlavě.

Předpoklad existence rozumu průměrného člověka u člena Výboru, tak zřejmě dostává značnou trhlinu.

Vzhledem k výše uvedenému, je východiskem k řešení tohoto problému jeho odstranění, a to stornem této podvodné platby. V opačném případě jde o námět k podání trestního oznámení pro podvodné jednání a manipulaci s účetními doklady.

Mínusováním mne potěšíte !

..... možná jste to totiž i četli, a vzhledem k tomu že nic nepíšete, nepatříte mezi blby, ale jen poloblby.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.