Vložil tep (bez ověření), 16. Listopad 2016 - 16:18

U nás shromáždění vlastníků při skončení funkčního období zvolí tři členy výboru a ti si zvolí předsedu – vlastně si rozdělí funkce: Druhý člen výboru se stará o ekonomiku a pokladnu domu včetně styku s bankou, třetí o vše ostatní v domě. Předseda u nás svolává a vede schůze výboru, svolává a vede shromáždění vlastníků, kontroluje činnost členů výboru a je schopen zastoupit kteréhokoliv člena výboru, pokud onemocní. U elektronického bankovnictví stačí na zadávání příkazů bance jediný člen výboru – pokladník. Právo zadávat příkazy bance má i předseda, ale proč by to dělal, když má na to pokladníka? Při podpisu smluv kromě předsedy musí být podepsán ještě jeden člen výboru. Suma sumárum – předsedovi odjakživa stačilo získat jednoho ze zbývajících dvou členů výboru na své zvolení, to odpovídá kvóru 50%. Když uvážíte, že každý z členů výboru ručí svým bytem za řádný výkon funkce, tak se nedivím, že byl u nás problém zvolit nový výbor – nikdo se do práce nehrne, když roční odměna všech tří dohromady je necelých 13000 Kč za rok hrubého a je jen na výboru, jak si mezi sebou tu částku rozdělí. Jaké jsou stanovy, tak vypadá chod SVJ – to je můj názor. Revizora u nás nemáme, každý vlastník má volný přístup ke všem informacím a je klid. Práce ve výboru je u nás vlastně službou ostatním vlastníkům. Členové výboru jsou rádi, když je někdo ve službě vystřídá.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.