Vložil Petr, 12. Říjen 2016 - 11:43

„máme už několik let neocejchované vodoměry“

Ani nevím, zda se bytové podružné vodoměry (většinou suchoběžné) cejchují

Problém nemusel být v nefunkčnsoti vodoměru (viz snaha o řešení znalcem). Máte na vodoměrech plombu ?

O podružných vodoměrech si zde můžete číst háfo vláken. Pan Matějka zde kdysi popisoval, jak lze ošálit bytový vodoměr (protékání čůrkem, vytáčení vody v noci při jiném tlaku než ve dne apod.), to vše si můžete přečíst, pokud to zde ještě je a najdete to

Obstarejte si neovlivnitelné mokroběžné vodoměry.

Nesvádějet to na správce, pokud to nemá jako povinnost ve smlouvě (znáte ji ?)

Jak jste se o termín obnovy podružných vodoměrů staral ?

Kde máte jistotu, že máte OK patní vodoměr a o jak velký rozdíl jde ? U nás to bylo v r. 2014 celkem 652 m3, výsledkem bylo že byl přezkoušen patní vodoměr a uznána částečně reklamace.

  • – – – – – – – –

Pokud jde o citaci § 17 v úvodním příspěvku, tak jde o to, kdo je Provozovatel a kdo Odběratel, viz § 2 – Základní pojmy

A v § 17 jste přehlédl „(8) Odběratel si může na svůj náklad osadit na vnitřním vodovodu vlastní podružný vodoměr (pro byt, ubytovnu, prodejnu, výrobnu, pronajaté prostory). Odpočet z podružného vodoměru nemá vliv na určení množství provozovatelem dodané vody“

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.