Vložil René (bez ověření), 9. Srpen 2016 - 9:51

Píši o SBD Hodoňan v okresním městě Hodonín.

U nás Integri umožňuje přístup všem uživatelům tj. obyvatelům domu (vlastníkům a družstevním nájemníkům). Rozdíl je jen v užívacích právech mezi mezi funkcionáři družstva, členy samosprávy a uživateli.

Já jako vlastník mám přístup ke svým předpisům vč. svých plateb a také k Přehledu hospodaření našeho domu vystavovaného průběžně za každý měsíc vč. přehledu dlužníků. V Přehledu hospodaření si můžu kontrolovat, jaké náklady byly v uplynulém měsíci naúčtovány s přehledem účetních dokladů s uvedením čísla dokladu a stručného popisu uč. případu. Každý doklad schválil předseda, u něj se můžu poptat v případě zájmu na podrobnější informace o zaúčtovaném účetním případu.

Cituji z web. stránek Hodoňanu o informačním systému Integri:

„Přístupy jednotlivých uživatelů do dat jsou zabezpečeny přístupovým jménem a heslem, komunikace probíhá zabezpečeně přes SSL protokol. Přidávání nových uživatelů Internetové aplikace včetně práv provádí proškolený uživatel v prostředí INTEGRI. Uživatel informačního systému může být zařazen do následujících skupin podle přístupových práv (zjednodušeně popsáno):“

„funkcionář družstva – práva prohlížet údaje celého družstva
samospráva – právo prohlížet údaje samo-správy
uživatel – právo prohlížet údaje vlastního prostoru“

„Na Internetu mohou být díky informačnímu systému INTEGRI prezentovány následující údaje:“

„údaje o domech, prostorách a uživatelích
struktura a hodnoty předpisů
saldo prostorů (pohledávky a úhrady)
vyúčtování služeb
hodnoty dlouhodobé zálohy
základní ekonomické údaje domu (samosprávy)
přes Internet bude možné žádat o provedení některých změn (např. výše předpisu, kontaktní adresa apod.)“

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.