Smlouva o rekonstrukci schválená shromážděním nebo výborem?

Vložil Jan Sekerák (bez ověření), 4. Srpen 2016 - 16:18 ::

Dobrý den,

rád bych se zeptal na názor, kdo by měl schvalovat finální smlouvu o provedení rekonstrukce objektu. Shromáždění vlastníků nebo výbor?

Z našich stanov, které vychází z těch vzorových, je to dle mého povinností výboru.

Ale v čl. 11 (Působnost shromáždění) se uvádí:

Do působnosti shromáždění patří:

  1. rozhodování o

    7. opravě, modernizaci nebo rekonstrukci společné části, není-li toto rozhodnutí v pravomoci statutárního orgánu podle čl. 5 odst. 7;

Přičemž obsah zmíněného čl. 5 odst. 7 je: Statutární orgán je oprávněn rozhodnout o opravě, modernizaci nebo rekonstrukci společných částí v souladu se schváleným plánem oprav, modernizací a rekonstrukcí společných částí a rozpočtem společenství. V ostatních případech je oprávněn rozhodnout o nákladech na opravu, modernizaci nebo rekonstrukci, nepřesáhnou-li náklady v jednotlivém případě částku [5000,–Kč]; tento limit neplatí, pokud jde o opravu prováděnou v souvislosti s havárií nebo o opravu, jejíž nutnost plyne z revizní zprávy.

Následuje ještě odst. 8, který se týká zakázek nad 50000,– Kč: Při zadání opravy, modernizace nebo rekonstrukce v očekávané souhrnné částce do [50.000,– Kč] je oprávněn statutární orgán oslovit jednoho potencionálního dodavatele přímo, bez výběrového řízení; v ostatních případech je povinen oslovit nejméně tři potencionální dodavatele.

Děkuji za názory

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.