Vložil Karel50 (bez ověření), 25. Září 2018 - 9:25

Založili jsme spolek na ochranu životního prostředí v naší obci a rádi bychom pro usnadnění komunikace s úřady zřídili elektronický podpis. Zajímalo by mne, zda to v praci opravdu znamená méně potíží s úřady a to, že nebudeme ztrácet čas čekáním u přepážek. Na http://techhity.cz/…nicky-podpis jsem se dočetl, že zřízením elektronického podpisu si již nemusíme zřizovat datovou schránku, je to pravda? A je opravdu možné vyřizovat papíry online i ze zahraničí? Chci se jen ujistit, než se do zařizování pustíme.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.