Vyúčtování vody - chybné odečty

Vložil pavlinaes, 18. Květen 2016 - 21:11 ::

Dobrý den, chci se zeptat, jak můžeme postupovat u pověřeného vlastníka ohledně provedeného vyúčtování vody. Vodoměry v domě byly vyměněny v 1/2015, takže by měly měřit relativně přesně. Nicméně 10 % bytů jsou naměřené „divné hodnoty.“ Například poměr studené a teplé vody 1:2, nebo jedna voda ukazuje „normální spotřebu“ druhá téměř nulovou. Nebo byl případ, že se zjistilo poškození plomby vodoměru, vodoměr nenaměřil téměř nic. Ve všech těchto případech správce naúčtoval spotřebu dle čísla na vodoměru.

Co s tím teď? Kontrolní komise označila cca 10% bytů, kde se domníváme, že je jeden z vodoměrů nefunkční. No ale jak dál? Když má někdo spotřebu 120 kubíků studené a 2 teplé, tak do čeho máme tlačit správce, který nehodlá na hotovém vyúčtování nic měnit a vytrvale tvrdí, že je možné, aby byla spotřeba teplé 90 a studené 50 kubíků. Některé případy jsou evidentní, některé méně, ale v domě se „ztratilo“ cca 20 % vody a správce mi pořád tvrdí, že se prostě jenom rádi koupou v horké vodě. Díky.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.