Vložil Korky0202, 23. Říjen 2015 - 10:16

Ve svých Stanovách byste měli mít definováno:

  1. Nejzazší termín vyhotovení zápisu
  2. Formy zveřejnění – pokud jsou uvedeny, není to podmínka
  3. Místo uložení – kde jsou zápisy uschovány
  4. Pravidlo pro seznámení – jakým způsobem bude seznámení provedeno
  5. Pravidla pro zasílání – zda je možné zasílat zápisy třeba e-mailem či poštou
  6. Místo seznámení – pokud je odlišné od zákonné úpravy, jinak platí sídlo spolku, což je zpravidla ten vchod (třeba u paneláku), kde bydlí předseda a má tam trvalé bydliště

Na nástěnku se zpravidla vyvěšují zápisy z jednání Výboru, nikoliv plné znění zápisu ze shromáždění, pokud toto není ve Stanovách.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.