Vložil Pavel, 25. Květen 2015 - 11:22

U nás to děláme tak, že se na shromáždění schvaluje klouzavý plán údržby, oprav a modernizace na 10 let. Orientačně jsou uvedeny ceny, období a zdroj financování.

Při tomto schvalování se schvaluje i plán pro příští rok s upřesněnou cenou. Dodavatele vybírá výbor na základě „výběrového řízení“, které sice není úplně podle zákona o zadávání veřejných zakázek, který se na SVJ nevztahuje, ale využíváme zapečetěné obálky, jejich otvírání za dohledu kontrolní komise atd.

Schvalování konkrétního dodavatele na shromáždění při 141 jednotkách nepovažuji za rozumné. Než výbor dospěje k rozhodnutí, tak musí prostudovat řadu podkladů, opakovaně jedná se zájemci za účasti stavebního dozoru atd.

Schvalování na shromáždění by mohlo proběhnout pouze formálně na základě doporučení výboru nebo podle minimální ceny. Škoda času výboru i shromáždění.

Tvrzení, že o každé plánované opravě se musí hlasovat na shromáždění platí pouze v případě, že to máte ve stanovách. Rozhodně to neplatí obecně.

Hezký den!

Pavel

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.