Vložil pp (bez ověření), 1. Říjen 2014 - 22:46

Pavle děkuji a zde zasílám komentář.

Nebyl jsem přesvědčen jestli zasílání peněž na dva účty a pak přeposílaní z BD na SVJ je to nejlepší řešení, když všechny služby bude hradit SVJ. Také jsem si nebyl jistý, že zasílát vše na SVJ je možná (myšleno správná) varianta.

Co se týče účtování: zde jsem možná chtěl ušetřit účtování. Svj bude hradit všechny služby a bude za dům distribuovat vyúčtovní služeb. Příjde mi nepraktické, že SVJ provede vyúčtování vůči BD a BD pak provede vyúčtovní.

Otázkou je jestli BD musí účtovat o službách detailu? Možná máte zkušenost, tak to zkusím jak to děláte vy nebo co byste doporučil?

Děkuji, pp

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.