Vložil Josef Šikýř (bez ověření), 24. Září 2014 - 10:18

Vrátil jsem se z města, kde jsem tento náš problém dále konzultoval s několika našimi přáteli. Prakticky jsme se sešli v názoru, který zde sdělujete. je ale pravda, že těžko doženeme případnou opětovnou kontrolu u každého bytu. Jednou se již chodilo pro možnost úniku vody „kapáním“. Nikde se nic nenašlo.Je rovněž pravda, že až letos jsme instalovaly byt.vodoměry zn.Maddalena za původní.Vím, že to myslíte dobře,ale je pravda, že dost osobně zazlívám dodavateli byt.vodoměrů, že nás v pololetí 2013 vůbec neinformoval o stavu odběru vody, protože již v této době byl rapidní rozdíl, který by signalizoval,že něco není v pořádku. Ať již na patě či v bytech. Původně jsem to vyčítal našemu správci, ale ten v tom nejede. Důvodem je skutečnost,že nedostává do ruky čísla odběrů SV. Tyto čísla dostane až na konci roku s fakturací od Vodáren pro náš dům. To vše dozvídáme až v březnu, kdy se ozýváme vůči velkým rozdílům.Jinak u patního vodoměru se zjistiola techn.závada v počátku března, když se nechal opětovně vyměnit. Výměna byla za stejnou zn.Flodis, která se provedla koncem května. Takže za tuto dobu zde byl neoprávněné navýšení odběru ve výši cca 2.000,– Kč.To vše dokazujeme se zapsanými čísly v konkrétní den, kdy jsme prováděli „stopstavy“ jak na patě domu, tak u BV, vždy ve stejný čas. Co víc jsme mohli udělat, nevím.Jinak po zhodnocení Vašich připomínek,tedy vč.p.Lakeho,dochá­zíme ke skutečnosti,že vše je a bylo zbytečné!Peníze navíc pro Vodárnu byly prostě legálně darované. Těch cca 32.000,– Kč jsme mohli dobře investovat do potřebných záležitostí v domě. Nikomu nepřeji takovéto zklamání.J.Šikýř

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.