Vložil Josef Šikýř (bez ověření), 23. Září 2014 - 20:55

Pane Lake, asi si nerozumíme. Je jasné, že vodárnu zajímá vždy fakturační vodoměr.Ale je rovněž „jasné“, že existuje termín,„poměrový vodoměr“, což jsou právě bytové vodoměry.A podle vyjádření pracovníka Vodáren v Plzni, kam jsme si zavolali, nám bylo sděleno, že se jedná v tomto ohledu o přípustnou toleranci 10% oproti vodoměru na patě domu. Jinak řečeno fakturačního. A zde právě vznikl náš problém, jak věci řešit, když nemáme dovolání. Část Vašeho sdělení nám bylo dnes potvrzeno. Není ale problém naše dotazy vznést. Sami uvidíme, jak se dodavatel zachová. Již k poslednímu měření (září),máme rapidní rozdíly. Ne sice jako loňského roku, ale že se jedná řádově navíc o 45.000,– Kč je dost, když nám chybí do konce t.r.3 měsíce. Přitom tento náš „problém“ řešíme od března.J.Šikýř

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.