Užívání společných prostor jako "kancelář" SVJ

Vložil Jar (bez ověření), 13. Září 2014 - 13:09 ::

Předseda výboru SVJ se rozhodl, že si vybere jednu místnost v suterénu domu a bude ji SVJ užívat jako „kancelář“, umístí tam archivní skříň, stůl, židle atd. Jak to správně udělat? Žádná kancelář pro správce domu kolaudována není. Jsou to mandl, prádelna, sušárna, kočárkárna, sklady, vše v Prohlášení VB jako společné prostory. Kterou místnost si vybere a zabere se neví, nejspíš nějaký sklad. Bude se tam „schůzovat“. a on tam bude „úřadovat“. Dům je koncipován tak, že vždy pro dva až tři vchody je skupina těchto místností k užívání k výše popsaným účelům. Takže pokud se zabere např. sklad v jedné skupině vchodů, budou vlastníci v těchto vchodech o tento prostor ošizeni. Asi je vhodné, nějaký prostor pro práci SVJ mít, ale jak to správně vyřešit? Jar

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.