Vložil Andreas (bez ověření), 14. Srpen 2014 - 16:06

Toto píšu z hlediska požární ochrany, nicméně postup a chování dodavatele by mělo být stejné.

  1. Pokud do dokladu napíšu datum odstranění závady stejné jako datum provedení revize = závadu jsem odstranil na místě. Pokud jsem ji neodstranil a přesto jsem toto napsal pak jsem flákač nebo alibista. Zjistěte si to!
  2. Pokud zákazníkovi doporučím(důležité slovo, vrátím se k němu) odstranění závad, toto vždy podkládám patřičnou legislativou(ús­tava/zákon/vyh­láška/nařízení vlády/norma).

Pokud Vám toto není schopen revizní technik či dodavatel jakékoliv jiné služby schopen doložit = změňte urychleně dodavatele. Je to z toho důvodu že buď je již zmiňovaný flákač, nebo se v legislativě neorientuje, není schopen to vyhledat a funguje dle toho jak si myslí, že by to „mělo být“. Vlastní zkušenost jako z konkurence i zákazníka…

slovo doporučit: jakýkoliv revizní technik Vám může pouze doporučit, nemá přikazovací pravomoc a je to dodavatel služby jako kterýkoliv jiný. Samozřejmě kromě závažných závad kdy lze zařízení odstavit z provozu…

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.