Vybírání peněz na údržbu a správu domu. Jak přesně na to.

Vložil nespokojený člen (bez ověření), 16. Prosinec 2013 - 11:18 ::

Dobrý den,

chtěl bych poradit jak mám přesně výboru odůvodnit, že peníze vybírané na správu domu, je v jejich systému špatný. Máme v rozpisu úhrad Fond Oprav(450tisíc) a Provozní náklady(42tisíc). Peníze se zde vybírají jen tak na hromadu a snad se z nich bude rekonstruovat výtah, když bude vůle. V ročním vyúčtování je jen těch 42tisíc, ale 450tisíc zůstává stále na účtě. Plně chápu, že se musí přispívat na údržbu domu nějakou částkou, ale vadí mi, že výbor nemá nic jako plán oprav aspoň na 3–5let. Prostě důchodci zvedly ruku, že se v budoucnu zrekonstruuje výtah, ale nikde není dáno kdy přesně. Jestli za rok nebo 5let.

Poradíte mi někdo jakými přesně paragrafy argumentovat, že správně to má být dlouhodobá a krátkodobá záloha na správu domu.

Děkuji

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.