reklamace vyúčtování teplé vody

Vložil jakrlová (bez ověření), 4. Září 2013 - 19:05 ::

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možné reklamovat vyúčtování teplé vody v obecním bytě i po uvedeném termínu reklamací ve vyúčtování – tj. 21 dní. Nacházela jsem se v době reklamací delší dobu mimo bydliště z důvodu péče o rodinného příslušníka a teď po návratu jsem dodatečně zjistila, že odečet provedený správcovskou firmou (odečítací formulář koncem roku jsem kromě pracovníka odečítací firmy podepsala i já jako nájemce) neodpovídá skutečnosti, že došlo k chybě v desetinné čárce a má spotřeba teplé vody se tak navýšila o 100 kubíků. Mám nárok na přepočet vyúčtování teplé vody i po 21 denním termínu? Bylo mi správcem domů řečeno, že nemám nárok. Současně bych ráda dodala, že mě mrzí, že se správcovská firma při zpracování vyúčtování aspoň nepozastavila nad nepoměrem spotřeby studené a teplé vody v mém bytě a nekontaktovala mě – kdy studená voda byla celkově 33 kubíků a teplá 115 kubíků a že také součet vodoměrů v bytech našeho domu tak byl vyšší než fakturovaný – z patního měřidla. Kromě toho, že mi bylo řečeno, že nemám nárok na přepočet vyúčtování, tak mi chtějí pro další roky účtovat náhradní spotřebu teplé vody vypočítanou dle vyhlášky jako u nefunkčního vodoměru – prý mi nemůžou po další roky účtovat nulovou spotřebu. Myslela jsem, když už jsem si jakoby předplatila navíc 100 kubíků teplé vody včetně ohřevu a nemůžu to reklamovat, tak mi aspoň po dobu, než se na ten nesprávně odečetený stav skutečně dostanu, budou účtovat nulovou spotřebu. Děkuji moc za odpověď.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.