reklamace
reklamace Vložil kra (bez ověření), 25. Srpen 2013 – 16:11 V našem domě (SVJ -dva vchody) byla několika vlastníky uplatněna v zákonné lhůtě opakovaně reklamace spotřeby tepla, konkrétně ve vyúčtování není zohledněna tzv. korekce dle § 4 odst. 4 dle vyhl. č. 372/2001 Sb.. Reklamace byla předána výboru SVJ, a na vědomí pak správci. Ze zpracovaných podkladů za r. 2011 je patrné, že 50% bytů je při vyúčtování zvýhodňováno a 50% znevýhodňováno (výsledek energetického auditu bez zohlednění korekce).Základní složka činí 40% , spotřební 60 %.
Potřebovali bychom poradit následující:
Kdo je povinen reklamaci vyřídit a do jaké lhůty? Je možné celý text reklamace, včetně následných písemností reklamujích, výboru SVJ a správce vyvěšovat na společné nástěnky v přízemí? Řeší se uplatněná reklamace na shromáždění vlastníků, je možné o této reklamaci nechat hlasovat přítomné vlastníky shromáždění? Nastane-li situace, že přítomní hlasují proti kladnému vyřízení reklamace, tuto reklamaci zamítnout a odůvodnit to tím, že „na shromáždění vlastníků bylo 65 % odsouhlaseno ponechání rozpočítávání nákladů bez korekce“. Dle všech informací, které jsme dosud nashromáždili, takto nelze postupovat. Ust.§4/4 vyhl. č. 372/2001 Sb.je závazné (jedná se o ustanovení kogentní, od kterého se nelze dle platné legislativy odchýlit). Toto konstatuje i zpracovaný energetický audit. Jaký je Váš názor?
Poslední komentáře