Vložil lake, 28. Květen 2013 - 9:23

Reklamace nemůže být uznána, protože konečný spotřebitel potvrdil svým podpisem platnost odečtů. Není oprávněn reklamovat svůj vlastní omyl. Jde ovšem o zřejmou chybu a doochází k bezdůvodnému obohacení neurčitého okruhu osob.

Správce samozřejmě může na Vaši žádost provést odečet v bytě znovu a celé vyúčtování přepočítat, ale předpokládám, že náklady na nové vyúčtování Vám předepíše k úhradě. Já bych tedy takto postupoval.

Nové rozúčtování a vyúčtování musí totiž někdo zaplatit. Není žádný důvod, aby na vaši nepozornost doplácel kdokoliv jiný.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.