Dotaz na správu SVJ

Vložil FJakub (bez ověření), 7. Květen 2013 - 16:27 ::

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na nějaké informace ohledně SVJ. Jsem malý bytový dům o šesti bytech, máme své vlastní SVJ, které se založilo po odkupu bytů. Ale z účetnictvím a papíry jsem zůstaly u SBD, které nám nabídlo že agendu povede. Bohužel poslední dobou je s nimi velmi špatná domluva, prosazují si jen své firmy pokud chceme něco opravit, ale ty jejich jsou dražší než ty co si najdeme sami někdy až o polovinu! Teď jsem si jednu takovou firmu vybrali sami, firma požadovala zálohu na materiál tak jsem zanesli fakturu na zálohu na proplacení do SBD tam nám tvrdili že je to nemorální platit zálohy a že u jejich firem by se to nestalo až to vyústilo v to že museli dokument podepsat všichni, že souhlasí se zaplacením zálohy a až pak byli ochotni zálohy zaplatit! Toto se nám zdá hodně špatné! Proto jsem se rozhodli, že bychom si agendu vedli sami. S tím že najmeme nějakou účetní, která bude vést účty, my si budeme vše platit sami a po dohodě z účetní ji budeme dodávat účty aby vše zaúčtovala.

Teď jde jen o to na co vše si musíme my myslet? Musíme vytvořit asi nějaký nový domovní řád atd.

Dají se někde sehnat vzory dokumentů případně nějaké články na co musíme myslet atd.?

Děkuji mnohokrát za radu.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.