Vložil lake, 12. Březen 2013 - 12:35

Odebírátete vodu na základě smlouvy. Takže se podle této smlouvy povinně řídí obě strany. My obsah Vaší smlouvy neznáme, nic Vám tedy zde neporadíme ohledně pokuty.

Pokud uvedete podrobnosti o dodavateli, mohu se na webu podívat na jeho vzorovou smlouvu a všeobecné obchodní podmínky, které bývají její součástí. (Vaše smlouva může být ovšem jiná.)

Také velmi záleží na tom, co jste dodavateli telefonicky sdělil a o co jste vlastně požádal. Pokud jste použil výrazy „porucha“ nebo „poškození“, pak to mohlo být pochopeno jako reklamace a postup byl standardní: výjezd montážní skupiny, demontáž měřidla, metrologické ověření. Neprokázala se porucha/odchylka, takže vše hradí zákazník, který neoprávněně reklamoval.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.