Vložil JarekSVJ, 24. Listopad 2007 - 12:53

Nejsem pověřený vlastník ale předseda výboru SVJ, nemáme spravcovskou firmu , správu si vykonáváme sami. Máme jenom paní účetní která nic nerozhoduje, jenom z námi přinesených podkladů( faktury, výpise z účtů..) vede nám podvojné účetnictví. Jednoduché bych zvládnul sám i vyúčtování pro 24 bytových jednotek bych zvládnul sám. Lišíme se z účetní ve vyúčtování o cca halíře nebo koruny( způsob zaokrouhlení u mě) Kdybych předával funkci tak bych předal:

  1. veškeré smlouvy s dodavateli služeb( teplo, voda, elektřina)
  2. pojistnou smlouvu domu
  3. veškeré revizní zprávy( plyn, el, protipožární)

3.veškeré faktury letošní i archivované z let minulích, to samé i výpise z účtu. 4. veškerou dokumentaci co mám a týká se společenství např. zápise ze schůzí shromáždění, výboru za min. 5 let. 5. seznámil bych ho z paní účetní + pokud by chtěl nějakou uzávěrku. ZAPOMĚL JSEM NA NĚCO ???????

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.